Leased line چیست ؟

امتیاز به این مطلب
(1 نظر)

یک Leased Line کسب و کاریست که چیزی فراتر از اتصال به اینترنت ارائه می دهد. این امر دسترسی امن و سریع به ابزارهای مبتنی بر اینترنت و فناوری هایی که موجب افزایش ظرفیت شبکه و بهره وری مردم از آن می شود، را فراهم می کند.
این گزینه دارای کیفیت بالا و پیچیده ای می باشد! نسبت 1:1 ! به این معنی که شما تنها کاربر در leased line هستید و می توانید به طور تمام وقت ، به 100 ٪ پهنای باند خط محلی و بین المللی دسترسی داشته باشید. این حالت ایده آل برای کاربران با مصرف بالا درسطح بین المللی می باشد.
نسبت 2:1 به این معنی است که شما خط را با یک کاربر دیگر به اشتراک گذاشته اید و در نتیجه 50٪ از پهنای باند تضمین شده را دارید و پتانسیل 100٪ برای زمانی که کاربر دیگر آنلاین نیست. در انتها، گزینه دیگر مقیاس 8:1 می باشد، که بدان معناست که شما یک هشتم (12،5٪) از دسترسی بین المللی تضمین شده را دارا می باشید. پهنای باند زمانی که هفت کاربر دیگر آنلاین نیستند بیشتر می شود. گزینه 8:1 بهترین شیوه برای مشتریانی که دسترسی به وب و خدمات وب سایت محلی، نیاز آن ها می باشد، است.
با تمام گزینه های پهنای باند، شما می توانید ترافیک خود را با توجه به پروتکل، به عنوان مثال، مرور اینترنت و یا پست الکترونیکی، اولویت بندی کنید. نظارت آماری نیز این اجازه را به شما می دهد به آسانی نمودار ها، در دسترس بودن شبکه، الگوهای استفاده از پهنای باند و زمان اوج تقاضا را بررسی کنید.

Leased line

Leased line ، اتصالی لحظه ای و همیشگی که سریع، امن و قابل اعتماد است، فراهم می کند. Leased line اجازه می دهد تا شما در هر زمان از روز یا شب، دسترسی به فایل های مهم، ایمیل و خدمات اینترنت داشته باشید، در حالی که مهندسین و کارشناسان ماهر مرتبط ،نصب و راه اندازی و مدیریت عمومی را انجام داده اند و قطعاً نیازی نیست که شما خود را درگیر کرده و نگران باشید. Leased line دسترسی با سرعت بالا و پایدار به محصولات و اطلاعات شرکت را فراهم می کند. به اشتراک گذاری آسان فایل ها و منابع سخت افزاری و ارتباط داخلی کارآمد از کارکردهای دیگر این سیستم می باشد. از 64 کیلوبیت بر ثانیه تا 2 مگابیت در ثانیه، انواع سرعت لاین در دسترس می باشد، در حالی که در صورت بروز خطا در لینک Leased line ، Backup و پشتیبانی ISDN اجازه می دهد تا ترافیک به صورت پویا در طول یک خط ISDN روت شده و مسیریابی شود. این الزام Leased line می باشد که به عنوان یک ابزار ارتباطی مهم و یک اتصال اکتیو، هنگامی که با قطعی مواجه می شود مسیر جدیدی را فراهم کند. علاوه بر این، تمام روتر های شبکه Leased line به عنوان یک قابلیت استاندارد، دارای ترجمه آدرس شبکه (NAT) می باشند. Leased line اجازه می دهد تا واحد تجاری شما یک آدرس IP عمومی داشته باشد، بنابراین شما باید شبکه خود را از دسترسی های غیر مجاز محافظت کنید. خدمات اضافی و اختیاری آورده شده در ذیل کمک خواهد کرد که از ایمنی دفتر تجاری شما مقابل ویروس ها، اسپم ها اطمینان حاصل شود و به صورت خودکار در جای دیگر از سیستم Back up گرفته شود. 1. ایمیل: سرویس فیلترینگ خودکار ایمیل کمک می کند تا از ورود ایمیل های ناخواسته به شبکه شما جلوگیری شود. این سیستم خطوط عنوان، محتوای متن و فایل پیوست ها را اسکن کرده و ایمیل را با توجه به قوانین تنظیمی شما فیلتر می کند. شما همچنین می توانید مانیتورینگ ترافیک با توجه به زمان، کاربرد انفرادی و پهنای باند را داشته باشید. 2. خدمات آنلاین پشتیبان گیری سرور از راه حل های آنلاین برای حفاظت از اطلاعات حیاتی است. Leased line می تواند ریسک امنیتی را با رمزنگاری منحصر به فرد داده ها( رمزگذاری Blowfish 448 بیتی ) در حالی که تنها شما کلید رمزنگاری را دارید و Back up آن به یک سرور ایمن در مرکز داده هدایت می شود، آن را مدیریت کنید. این سیستم پشتیبان گیری فعال برای اجرای روزمره در یک زمان از پیش تعریف شده است. از طریق یک رابط کاربری آسان تحت وب، با روشی مطمئن می توانید اطلاعات را در هر زمان از هر کامپیوتر، لپ تاپ و یا سرور که به آن دسترسی دارید، بازگردانید. در 18 ماه اخیر، رایانه های بیش از 60٪ تمام شرکت های آفریقای جنوبی به سرقت رفته است. آیا شما می توانید غرامت از دست دادن اطلاعات مهم ذخیره شده بر روی رایانه های شخصی شرکت خود را بپردازید؟

LEASED LINE برای شما چه کار می کند؟

LEASED LINE ارتباط آنی در داخل شرکت را برقرار کرده و همچنین اتصال به اینترنت مطمئن دائمی را فراهم می کند. کارکنان باید دسترسی مداوم به اطلاعات حساس کسب و کار ، ابزار و سیستم هایی که به آنها اجازه می دهد به سرعت و به طور موثر بدون در نظر گرفتن جایگاهی که در آن واقع اند کار انجام دهند، داشته باشند. یک LEASED LINE ، با وسعت بخشیدن به اینترنت شبکه محلی شما، به شما در سهولت انتقال داده ها، گرافیک، ویدئو، صدا و مالتی مدیا کمک می کند. هزینه های ماهانه ثابت هستند (صرف نظر از میزان انلاین بودن کاربران) بنابراین بودجه بندی آسان تر است. فرض کنیدخدمات قطع شده است، اگر کیفیت خط سازگار بوده و زیرساخت آن مقیاس پذیر باشد، شما می توانید آدرس IP و پهنای باند اضافی خریداری کرده و هنگام نیاز، ظرفیت شبکه شما را به سرعت گسترش دهد.

در فاطر چه کاری انجام میدهیم؟

ما در فاطر به عنوان مشاور، طراح، تامین کننده و مجری انواع شبکه های فیبر نوری و مس و همچنین توسعه دهنده انواع نرم افزار ها و سرویس های متنوع، قادر هستیم کلیه ی خدمات پسیو، اکتیو و سرویس های جریان ضعیف شما را به صورت یکپارچه و بر روی زیر ساخت ارتباطی فیبر نوری، طراحی و پیاده سازی کنیم.

تماس با ما

آدرس : نارمک جنوبی - بین چهارراه آیت و خاقانی - پلاک 499
تلفن گویا:   73065000-021   واحد بازرگانی:   4-73065111-021
ایمیل:   info[at]opticalfiberco.com

شبکه های اجتماعی

نماد اعتماد

Search