شبکه Personal Area Network - بخش دوم


  منتشر شده در 1401-05-23

اینترنت توانایی این را دارد تا انسان را به وسایل ماشینی متصل کند. درواقع ستون فقرات زندگی مدرن اینترنت است. در عصر دیجیتال اتکا به اینترنت بسیار رایج بوده در دنیای امروز در امور بسیار ساده مانند سفارش غذا تا درخواست خرید و تبادل اطلاعات علمی پزشکی و... آن بین کشورها گسترش‌یافته که بخش اصلی و اساسی نیازهای روزمره را تشکیل می‌دهد.
امروزه سرویس‌های ADSL که یک اتصال اینترنتی همیشه روشن است. این به‌معنای خطوط دیجیتال مشترک رایج است که بر بستر خطوط تلفن شهری اعمال می‌گردد.
سرویس‌های VDSL فناوری جدیدی هستند که مانند ADSL سرویس هم از خط تلفن مسی استفاده می‌کند و سرعت آن بستگی به طول کابل مسی از خانه تا تجهیزات دارد.
سرویس اینترنت وای‌فای که شبکه‌ی بی‌سیمی است که به دستگاه‌هایی مانند رایانه دستگاه‌های تلفنی و سایر تجهیزات امکان اتصال به اینترنت را می‌دهد.
اینترنت WIMAX که برخلاف وای‌فای ممکن است بتواند کل ساختمان یا یک بلوک شهری را مورد پوشش قرار دهد.

دسته بندی

در فاطر چه کاری انجام میدهیم؟

ما در فاطر به عنوان مشاور، طراح، تامین کننده و مجری انواع شبکه های فیبر نوری و مس و همچنین توسعه دهنده انواع نرم افزار ها و سرویس های متنوع، قادر هستیم کلیه ی خدمات پسیو، اکتیو و سرویس های جریان ضعیف شما را به صورت یکپارچه و بر روی زیر ساخت ارتباطی فیبر نوری، طراحی و پیاده سازی کنیم.

تماس با ما

آدرس : نارمک جنوبی - بین چهارراه آیت و خاقانی - پلاک 499
تلفن گویا:   73065000-021   واحد بازرگانی:   4-73065111-021
ایمیل:   info[at]opticalfiberco.com

شبکه های اجتماعی

نماد اعتماد

Search