دوشنبه, 24 مهر 1402 12:31

نحوه دریافت فیبرنوری شهروندان تهرانی

امتیاز به این مطلب
(0 کاربر)

آخرین وضعیت ارائه فیبر نوری در تهران و تعداد خانوارهای تحت پوشش به شرح زیر است:

قبل‌از سال جاری با مصوبه هیئت مدیره شرکت مخابرات 2670 میلیارد اعتبار دریافت شد که برای چهار سال یک میلیون و 670 هزار واحد مسکونی ظرفیت‌سازی انجام‌شده است و طی هشت سال یک میلیون و 140 هزار واحد را به این ارتباطات متصل خواهیم کرد.

مشتری‌های فعال در سطح استان در حوزه فیبرنوری 122 هزار بوده، که در دو هفته یک پروژه به بهره‌برداری رسید به‌عنوان مثال در غرب تهران حدود 7400 واحد افتتاح شده است، قبل‌ از آن در ملارد 3700 واحد مسکن مهر با توجه به قول‌های فرماندار افتتاح گردید.

کل استان تهران تحت پوشش قرار گرفته است و این محدود به هیچ جای خاصی نیست هر جایی‌که جزو اولویت کاری ما باشد به این فناوری مجهز شده است. همچنین هفت منطقه مخابراتی را در نظر داریم که 2،3،4،5،6،7 و 8 را در الویت کار قرار میدهیم.

اولویت‌بندی‌های مشخصی برای افتتاح و اجرایی فیبرهای نوری در نظر گرفته شده است، مکان‌هایی که انبوه‌سازی گستردگی و پراکندگی بیشتری دارند قاعدتاً باید در اولویت کار وزارت ارتباطات باشند. هفت هزار پوشش ایجاد شده و پارامترهایی را در نظر گرفته‌ایم که در چارچوب مشخص به دایره FTTH سرعت می‌دهد، همچنین طبیعتاً مناطقی وجود دارد که به آن‌ها توجه کمتری شده و باید الان به آن‌ها توجه خاصی شود، بنابراین توسعه زیرساخت جزو برنامه‌های ما خواهد بود.

درباره نحوه درخواست فیبر نوری توسط شهروندان تهرانی این‌گونه بیان کردند: که در حال تکمیل سامانه‌ای هستیم تا شهروندان راحت‌تر بتوانند به این ارتباطات دسترسی پیدا کنند و اگر شهروندی با شماره 2020 یا 2021 تماس بگیرد و یک شماره تلفن همراه یا ثابت اعلام کند اپراتورهای فروش درصورتی‌که منطقه موردنظر را تحت پوشش داشته باشند فیبر نوری را واگذار می‌کنند.

درصورتی ‌که این پوشش در آن منطقه ساپورت نشود همکاران ما از منطقه موردنظر بازاریابی انجام می دهند تا درصورتی‌ که به تعداد ده متقاضی برسد بتواند فیبر بک بون (back bone) را اجرا کنند و ما این قصد را داریم که فیبر بک بون را طی دو ماه برای آن اختصاص دهیم تا پس‌از طی مراحل مجوز، بتوانیم آن را اجرا کنیم.

اگر فردی در یک ساختمان درخواست اجرای فیبر داشته باشد ما برای آن یک نفر هم کار را انجام می‌دهیم و برای بقیه اعضای ساختمان نیز بازاریابی انجام می‌دهیم. درباره هزینه این کار هم می‌توان گفت با اجرای فیبر کشی داخله و مودم، حدود سه الی سه میلیون و دویست هزار تومان است که این کار انجام می‌شود اما سرعتی که ارائه می‌شود سرعت مناسب و بالایی می‌باشد و ارزش هزینه کردن را خواهد داشت.

منبع خبر

در فاطر چه کاری انجام میدهیم؟

ما در فاطر به عنوان مشاور، طراح، تامین کننده و مجری انواع شبکه های فیبر نوری و مس و همچنین توسعه دهنده انواع نرم افزار ها و سرویس های متنوع، قادر هستیم کلیه ی خدمات پسیو، اکتیو و سرویس های جریان ضعیف شما را به صورت یکپارچه و بر روی زیر ساخت ارتباطی فیبر نوری، طراحی و پیاده سازی کنیم.

تماس با ما

آدرس : نارمک جنوبی - بین چهارراه آیت و خاقانی - پلاک 499
تلفن گویا:   73065000-021   واحد بازرگانی:   4-73065111-021
ایمیل:   info[at]opticalfiberco.com

شبکه های اجتماعی

نماد اعتماد

Search