دوشنبه, 27 فروردين 1403 12:46

نمایشگرهای بزرگ LED شرکت Viewsonic سری LDC رونمایی شد

امتیاز به این مطلب
(0 کاربر)

ViewSonic ، به عنوان یکی از شرکت‌های برجسته و پیشرو در زمینه تولید سیستمهای تصویری و تجهیزات نمایشی، مجموعه‌ای جدید از صفحات نمایش LED All-in-One را با نام سری LDC معرفی کرده است.

این مجموعه از صفحات نمایش، با انعطاف بی‌نظیر در ابعاد و پیکربندی کلی، امکانات بی‌نظیری را فراهم می‌کند.

LDCها، قابلیت نصب بدون درز در انواع فضاهای تجاری، کسب و کاری و عمومی را دارند و به کاربران امکان می‌دهند تا صفحات نمایش با ابعاد و نسبت‌های ابعادی مختلفی را بسازند. با استفاده از این صفحات نمایش می‌توانید اندازه‌ها و نسبت‌های ابعادی متنوعی از صفحات نمایش را، از جمله صفحات 414 اینچی با نسبت ابعاد 21:9 یا صفحات 378 اینچی با نسبت ابعاد 16:9، ایجاد کنید.

هر واحد می‌تواند تا 760 اینچ برسد و اندازه‌های بزرگتر نیز با ترکیب چند واحد ممکن است. نصب این صفحات نمایش، از دیوارهای ویدیویی دو طبقه تا صفحات نمایش مسطح و جذاب با شکل کمانی متنوع، ممکن است.

در ساخت این نمایشگرها از طراحی مدولار استفاده شده است که امکان جابجایی آن‌ها را از طریق آسانسورهای استاندارد به آسانی فراهم می‌کند. همچنین ویژگی‌ها و خدمات نگهداری برای صفحات نمایش از جلوی دستگاه قابل دسترسی است، به این ترتیب برای هرگونه تعمیرات یا تعویض قطعات، نیازی به جدا کردن صفحه نمایش از دیوار یا ساختار نصب شده نیست.

به گزارشViewSonic استفاده از فناوری Glue-on-Board (GOB) در این صفحات باعث شده است که آن ها در مقابل ضربه، گرد و غبار و رطوبت مقاوم‌تر باشند و عملکرد قابل اعتمادی را در محیط‌های پرتردد فراهم سازند.

این سری صفحات نمایش علاوه بر این که با سیستمهای مدیریت دستگاه های دیگر سازگارند دارای کنترل مرکزی LAN می باشند که برای مدیران IT امکان مانیتورینگ از راه دور و قابلیت‌های رفع اشکال را فراهم می سازند. این صفحات با طراحی بسیار باریک با ضخامت 31 میلی‌متر و قاب 6 میلی‌متری دارای ظاهری زیبا هستند و می‌توان از آن‌ها در مکان‌های مختلف مانند مراکز تجاری بزرگ فروشگاه‌ها، نمایشگاه‌ها، دفاتر، و غیره استفاده کرد

منبع خبر

در فاطر چه کاری انجام میدهیم؟

ما در فاطر به عنوان مشاور، طراح، تامین کننده و مجری انواع شبکه های فیبر نوری و مس و همچنین توسعه دهنده انواع نرم افزار ها و سرویس های متنوع، قادر هستیم کلیه ی خدمات پسیو، اکتیو و سرویس های جریان ضعیف شما را به صورت یکپارچه و بر روی زیر ساخت ارتباطی فیبر نوری، طراحی و پیاده سازی کنیم.

تماس با ما

آدرس : نارمک جنوبی - بین چهارراه آیت و خاقانی - پلاک 499
تلفن گویا:   73065000-021   واحد بازرگانی:   4-73065111-021
ایمیل:   info[at]opticalfiberco.com

شبکه های اجتماعی

نماد اعتماد

Search